Tip

U vertelt, wij luisteren. Daar begint het.

Wat is de Doeft aanpak? Dat is niet zo moeilijk: we luisteren goed en hebben een pragmatische creatieve aanpak. En zijn we duur? We zijn zeker niet goedkoop maar kijken altijd kritisch mee hoe het budget zo slim mogelijk ingezet kan worden. 

Laten we eerlijk zijn, creativiteit is niet makkelijk en soms zelf ongrijpbaar. Maar marketingcommunicatie is zeker niet vaag! Het begint met de juiste keuzes maken. Waarom doe je als bedrijf wat je doet, hoe doe je dat en wat is je product? Wij zoeken altijd naar het waarom. Het waarom van uw merk drijft de communicatie en zal als onzichtbare kracht alles stuwen. Ingewikkeld? Valt wel mee maar het begint altijd met goed luisteren van onze kant en het doorgronden van het merk. ...En daar komt onze eigen WHY: we kunnen er niks aan doen maar we willen altijd precies weten wat u nu verkoopt, waarom en aan wie. Pas dan hebben we het gevoel dat we voor uw merk mogen werken. Daar worden we geen groot reclamebureau van maar doen we wel dagelijks wat we leuk vinden; communicatieproblemen oplossen ;-)
 
Als we samen met u een paar uurtjes open en eerlijk brainstormen over visie, missie, doelen, doelgroepen en kansen, én samen ons boerenverstand gebruiken, kunnen we aan het einde van het gesprek al een hele werkbare richting voor de communicatie formuleren. En wordt het offline, online, social of bijvoorbeeld een evenement? Ook dat komt vaak vlot boven tafel. Wij zijn niet van de lange rapporten en onduidelijke creatieve richtingen. Doeft is er heilig van overtuigd dat communicatie gewoon moet werken! Lees hier hoe we dit aanpakken.